The Definitive Guide to آموزش میکاپ 2023

Wiki Article

این آموزش ها به صورت کامل و مرحله ای و گام به گام می باشد و هنرجو به صورت کامل تمامی مراحل را (که شامل مراحلی چون، آموزش نحوه استفاده از مرطوب کننده، آموزش نحوه انتخاب کرم پودر، آموزش انتخاب رژ گونه مناسب بر اساس رنگ پوست، آموزش نحوه آرایش چشم، آموزش انتخاب سایه متناسب با رنگ چشم، آموزش انواع مدل های خط چشم، آموزش آرایش مناسب با صورت های گرد، آموزش آرایش مناسب برای صورت های استخوانی و… می باشد) بخوبی فرا می گیرد.

نمونه زیبایی از آرایش مجلسی چشم ها با خط چشم گربه ای و سایه اکلیلی خوش رنگ

استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است.

سپس از کرم های مرطوب کننده صورت استفاده کنید. کرم مرطوب کننده باعث می شود تا کانسیلر و پودرهای پوشاننده صورت بهتر روی پوست صورت شما بخوابند و از پوسته شدن پوست صورت شما هم جلوگیری می کند.

انتقاد شدید از عبدالملکی بابت «انتصاب فرزند امام جمعه کیش به عنوان مشاور خود»/ برادر! قرار نیست همه تپه‌ها را شما فتح کنی

برای اینکه طبیعی‌تر به نظر برسد دو رنگ سایه‌ای که استفاده می‌کنید را با هم ترکیب کنید.

فقط یادتان باشد که تن رنگ پوستتان هر چه هست پودر پنکیک را مناسب با رنگ پوست صورتتان انتخاب کنید و با براش آن را به پوست بزنید.

مشاوره رایگان کرم ضد چروک اگر پیشنهاد یا تجربه‌ای در زمینه میکاپ ساده دخترانه دارید آن را از طریق بخش ارسال نظر با ما در میان بگذارید.

من شاغل هستم. آیا امکان آموزش میکاپ صورت تشکیل کلاس‌ها در روزهای تعطیل هم وجود دارد؟

در این آموزش ویدیویی رایگان از خانه فتوشاپ می خواهیم به آموزش یکی از قابلیت‌های...

عکس مدل آرایش چشمهای قهوه ای ۲۰۱۷

هنرجویان در پایان دوره آموزش میکاپ صورت، برای ورود به بازارکار آماده می شوند و قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای می باشند.

با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

ما به شما یاد می‌دهیم چطور می‌توانید یک آرایش زیبا و در عین حال طبیعی و دخترانه داشته باشید. در این مطلب یک نمونه میکاپ ساده دخترانه در چند مرحله آموزش داده شده است.  

Report this wiki page